|
|
Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity
v Českých Budějovicích
U Tří lvů 1/A, 37001 Č. Budějovice
tel.: +420 387 773 222
|
|
|
|
Seznam vyučovaných předmětů
(čtyřleté studium)
1. ročník
- Dějiny obrazu (Zk)
- Výcvik v analýze výtvarného díla (Z)
- Autobiografická tvorba a její interpretace (Z)
- Sebezkušenostní ateliér (Z)
- Úvod do psychologie (Zk)
- Psychologie sociální komunikace (Z)
- Psychologie umění (Z)
- Teorie barev (Z)
- Praxe v zařízeních - náslech (Z)
2. ročník
- Ateliér abreakčních technik (Z)
- Základy arteterapeutické metodiky (Z)
- Dějiny obrazu II (Zk)
- Psychologie abnormní osobnosti (Zk)
- Základy psychopatologie (Zk)
- Úvod do léčebné pedagogiky (Zk)
- Praktický výcvik v projektivní arteterapeutické skupině (Z)
- Praxe v zařízeních - ústavní supervize (Z)
3. ročník
- Ateliér kombinovaných technik a aktivit (Z)
- Teorie a praxe specifických psychoterapeutických technik a aktivit (Z)
- Interpretační postupy (Zk)
- Výtvarná symbolika a symptom (Z)
- Psychodiagnostika (Zk)
- Dynamická psychoterapie (Zk)
- Fylogeneze a ontogeneze výtvarného výrazu (Zk)
- Estetika (Zk)
- Praxe v zařízeních - ústavní supervize (Z)
4. ročník
- Kvinternocolor (Zk)
- Balintovské skupiny (modifikované) (Z)
- Manažerství mezilidských a profesních vztahů, profesní volba (Z)
- Právní a etické norm pro arteterapeuty (Zk)
- Ateliér - absolventská výstavka (Zk)
- Praxe (Szk)
Předměty státní bakalářské zkoušky
- Ateterapeutická metodika
- Psychologie
- Dějiny umění
Bakalářská práce
Rozsah min. 35 stran bez obrazových příloh. Práce musí obsahovat poznámkový aparát a seznam použité literatury.
Všechny citované práce musí být uvedeny v seznamu literatury.
Příklady citací (kniha, sborník, článek):
-
Mircea Eliade, Jóga. Nesmrtelnost a svoboda, čes. překl. Praha 1999, s. 150.
Carl Gustav Jung, Zásadní aspekty praktické psychoterapie, in: Týž, Výbor z díla I, čes. překl. Brno 1997, s. 15.
Pavel Kalina, Was Peter Parler a Sculptor?, Acta polytechnica XXXVIII, 1998, č. 1, s. 80.
Formátovat stránku pro tisk
|
spolupracujeme s
|
|
|
|
|
|
|