Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity |
||||
|
Publikační a vědecká činnostPhDr. Yvona Mazehóová, Ph.D.
Přehled publikační činnosti: STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2003): Anxiety in Volunteerism: One of their Motives for Volunteering? In Vobr, R., Krejčí, M. (Eds.): Adapted Physical Activities - European Dimensions. JčU v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, s. 29 - 32. MAZEHÓOVÁ, Y. (2003): Anxiety as a Motivator for Volunteerism. Book of Abstracts 24th International Conference Stress and Anxiety. 10 - 12th July, Lisbon - Portugal. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2004): Comparison of Self-report and Projective Data in Anxiety Measurement: STAI vs. Coloured Version of Wartegg drawing Test. Book of Abstracts 25th International Conference Stress and Anxiety. 8-10th July, Amsterdam, The Netherlands. ŠVESTKOVÁ, R., PLODKOVÁ, B., MAZEHÓOVÁ, Y. (2004): Zhodnocení rozvoje sociálně preventivního programu Pět P na ZSF JčU. Sociální práce. KOUŘILOVÁ, J., MAZEHÓOVÁ, Y. (2005): Možnosti využití arteterapie u dětí mladšího školního věku. In Fellner, R. (Ed.): New perspectives In Cognitive and Intercultural Learning: from Preschool Education to Information Society. Fragmenta Ioannea Collecta, Svatý Jan pod Skalou. ISSN 1214-5041 KOUŘILOVÁ, J., MAZEHÓOVÁ, Y. (2005): Práce s kolážemi při profesní přípravě budoucích učitelů. In Jandová, R. (Ed.): Příprava učitelů a aktuální proměny vzdělávání. JčU v Č. Budějovicích, 15. a 16. 9. 2005, s. 134 - 135. ISBN 80-7040-789-1 MAZEHÓOVÁ, Y., STUCHLÍKOVÁ, I. (2005): Anxiety of future teachers - self-report and projective data. Book of Abstracts 11th Biennial Conference EARLI, 23 - 27th August, Nicosia, Cyprus. ISBN 9963-607-65-9 MAZEHÓOVÁ, Y. (2005): Rodič dítěte „školsky oslabeného“ a jeho postoj k dítěti, ke škole a k odborné péči. In Macek, P., Dalajka, J. (Eds.): Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech. FSS MU, Brno. ISBN 80-210-3804-7 STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2005): Iracionalita, úzkost a represivní zvládací styl. Sociální procesy a osobnost 2005. Sborník příspěvků. Psychologický ústav AV ČR, Brno, 360-368. ISBN 80-86174-09-3 STUCHLÍKOVÁ, I., PROKEŠOVÁ, L., KREJČÍ, M., MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2005). Zvládání emočních problémů školáků. Praha: Portál. ISBN 80-7178-534-2 MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2006). Projektivní cesty k poznání našeho pojetí výuky. Pedagogické dny 2006/2007. Sešit anotací. Technická univerzita, Liberec, s. 51 - 52. ISBN 80-7372-095-7 MAZEHÓOVÁ, Y., STUCHLIÍKOVÁ, I. (2006). Fear of failure, rejection and loss of power and corresponding irrational beliefs. 27th STAR conference - Book of abstracts, 103. Rethymnon: University of Crete Press. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2007). Projection based indices of anxiety - an alternative to self-report measures. 10th European Congress of Psychology, Book of abstracts, s. 72, Union of Psychologists Associations of the Czech Republic. ISBN 978-80-7064-017-3 MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2007). Implicit motivational fear tendencies in repressors. 28th Stress and Anxiety Research Society Conference, 19 - 22 July 2007, Bávaro. Punta Cana, Dominican Republic. STUCHLÍKOVÁ, I, MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2007). Uncovering Implicit Theory of Teaching of Future Teachers. European Educational Research Association, 19 - 21 September 2007, Ghent, Belgium. http://www.ecer2007.ugent.be/Conference%20Abstracts.xls, s. 56. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2007). Reflexe pedagogických rolí budoucími učiteli. Sborník příspěvků. XV. konference ČAPV. 12. - 14. 9. 2007, České Budějovice. ISBN 978-80-7040-991-6. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2008). Psychosomatické souvislosti arteterapie a tělesnění. In Psychosomatické disciplíny v přípravě pedagogů: Východiska a první zkušenosti (s. 77-82). Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-184-3. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2008). Výtvarná projekce jako projev psychosomatické kondice - práce s kolážemi při pregraduální přípravě budoucích učitelů. In Psychosomatické disciplíny v přípravě pedagogů: Východiska a první zkušenosti (S. 114- 125). Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-184-3. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2008). Art therapeutic technique of collages as a tool of professional identity development. International Journal of Psychology, roč. 43, č. 3/4, s. 644. ISSN 0020-7594. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2008). Využití tvorby a interpretace koláží v pregraduální přípravě budoucích učitelů. In Zážitek a jeho funkce ve vzdělávání pedagogů (Sborník z elektronické konference http://pf.ujep.cz/kvkweb/index.html). Ústí nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7414-101-0. BOCKSCHNEIDEROVÁ, A., BŘÍZOVÁ, B., MAZEHÓOVÁ, Y. (2009). Letní tábor jako možnost práce s dětmi trpícími enurézou. e-Pedagogium, roč. Neuveden, č. 2, s. 35-50. ISSN 1213-7758. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J., STUCHLÍKOVÁ, I. (2009). Výtvarná projekce jako projev psychosomatické kondice - práce s kolážemi při pregraduální přípravě budoucích učitelů. In Psychosomatické disciplíny v přípravě pedagogů: Východiska a první zkušenosti. Brno: Paido, edice pedagogické literatury, s. 88-97. ISBN 978-80-7315-184-3. HOŠPESOVÁ, A., JAGODA, E., KOUŘILOVÁ, J., MACHÁČKOVÁ, J., MAZEHÓOVÁ, Y., ROUBÍČEK, F., STUCHLÍKOVÁ, I., SWOBODA, E., TICHÁ, M. (2010). Ideas for Natural Differentiation in Primary Mathematics, vol. 2. Geometrical environment. In Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 164 s. ISBN 978-83-7338-582-5. MAZEHÓOVÁ, Y., KOUŘILOVÁ, J. (2010). Art production as a tool to reflect on professional identity of future teachers.. In New Pathways in The Professional Development of Teachers.. Münster : LIT Verlag, s. 240-246. ISBN 978-3-643-50153-0. NOHAVOVÁ, A., MAZEHÓOVÁ, Y. (2010). Psychologický pohled na rozvoj hlasových kompetencí. In 5. Medzinárodná konferencia doktorandov odborov Psychológia a Sociálna práca. Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva, s. 111-117. ISBN 978-80-8094-699-9. HOŠPESOVÁ, A., KOUŘILOVÁ, J., MAZEHÓOVÁ, Y. (2010). Mosaikem als substanzielle Lernumgebungen. In Vorträge auf der 44. Tagung für Didaktik der Mathematik. Münster : VTM-Verlag, s. 421-424. ISBN 978-3-942197-03-8. STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2011). Stabilita osobních cílů a subjektivně vnímané uspokojování základních potřeb v podmínkách dlouhodobé izolace simulovaného letu na Mars. In Bartošová, Čerňák, Humpolíček, Kukaňová, Slezáčková, Sociální procesy a osobnost. Člověk na cestě životem: Křižovatky a mosty. Sborník příspěvků konference. Brno : Masarykova univerzita v Brně, s. 310-313. ISBN 978-80-263-0029-8. STUCHLÍKOVÁ, I., ŠOLCOVÁ, I., POLÁČKOVÁ ŠOLCOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y., VINOKHODOVÁ, A., GUSHIN, V. (2013). The wide perspective on Mars-500 as an analogue of deep space exploration: the Czech monograph. Aviakosmicheskaya i Ekologicheskaya Meditsina, roč. 47, č. 4, s. 175. ISSN 0233-528X JOŠT, J., MAN, F., NOHAVOVÁ, A., STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y., SUDA, S., HAGTVET, KA., PETRÁŠKOVÁ, V., BRABCOVÁ, D., NOTA, J., KRNINSKÝ, L., BÍLÁ, J., KRAJÍCOVÁ, M., KOZELKA, P., PAVELKOVÁ, I., ŠKALOUDOVÁ, A., KUBÍKOVÁ, K. (2013). Podpora zdravého psychického vývoje z aspektu dítěte a učitele. In Praha : EDUKO, 168 s. ISBN 978-80-87204-66-5. MAZEHÓOVÁ, Y., STUCHLÍKOVÁ, I., KOUŘILOVÁ, J., ŠALINA, O., KUVŠINOVA, O., VETTEROVÁ, E. (2014). Sebepojetí, sebeprožívání a specifické způsoby reagování na aktuální životní situaci v průběhu simulovaného letu na Mars. In Šolcová, Stuchlíková, Guščin, MARS-500: Fakta a postřehy ze simulovaného letu na rudou planetu. Praha : Academia, s. 183-196. ISBN 978-80-200-2437-4. STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y., ŠERÝ, M. (2014). Změny v osobních cílech členů posádky při dlouhodobé simulaci kosmického letu. In Šolcová, Stuchlíková, Guščin, MARS-500: Fakta a postřehy ze simulovaného letu na rudou planetu. Praha : Academia, s. 219-245. ISBN 978-80-200-2437-4. STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2014). Osobní cíle jako motivační fenomén. Československá psychologie, 58, 5, 471-484. POLÁČKOVÁ ŠOLCOVÁ, I., ŠOLCOVÁ, I., STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2016). The story of 520 days on a simulated flight to Mars. Acta Astronautica, 126, 178-189. STUCHLÍKOVÁ, I., MAZEHÓOVÁ, Y. (2017). Exprese emocí. Kultura, umění a výchova, 5, Retrieved March, 29, 2017, from http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=12&clanek=155.
Vědeckovýzkumná činnost (spoluúčast a participace): Projekty GAČR:
Projekty 7 RP:
Projekty GAJU:
Prezentace výsledků na kongresech, sympoziích apod.:
|
|
||