Hlavní řešitel |
Poskytovatel |
Název |
Číslo |
Termín ukončení |
Mgr. Aneta Marková, Ph.D. |
TAČR |
Změny ve vybraných sociálních službách zaměřených na osoby s postižením v době krizového stavu způsobeného virovým onemocněním typu COVID-19 |
TL05000413 |
prosinec 2023 |
RNDr. Renata Ryplová, Ph.D. |
TAČR |
Biomasa v trvale udržitelné krajině: digitální platforma pro výuku fotosyntézy ve vodě a na souši k poznání úlohy rostlin v krajině |
TL05000150 |
prosinec 2023 |
doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph. D. |
TAČR |
Rozvoj informatického myšlení pomocí situačních algoritmických problémů |
TL03000222 |
únor 2023 |
prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc. |
TAČR |
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku v přírodovědných předmětech a v matematice |
TL02000368 |
červen 2022 |
Mgr. Michal Vančura, Ph.D. |
TAČR |
Administrativní činnosti základních škol |
TIRSMSMT935 |
duben 2022 |
PhDr. Ivana Šimková, Ph.D. |
TAČR |
Ověření metodiky čtení Sfumato pro nácvik čtení u žáků s dyslexií |
TL03000322 |
březen 2022 |
Ing. Viktor Vojtko, Ph.D. |
TAČR |
Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE |
TL02000423 |
prosinec 2021 |
RNDr. Renata Ryplová, Ph.D. |
TAČR |
Sluneční energie, voda v krajině, vegetace: nová metodika vzdělávání pracovníků městských úřadů a inovace školní výuky k tématu efektu hospodářských zásahů na regionální klima |
TL01000294 |
leden 2021 |
Hlavní řešitel |
Poskytovatel |
Název |
Číslo |
Termín ukončení |
RNDr. Renata Ryplová, Ph.D. |
EU, Erasmus+, koordinátor: PF JU |
Education for Plant Literacy |
2021-1-CZ01-KA220-HED-000030213 |
prosinec 2024 |
prof. PaedDr. Iva Stuchlíková, CSc. |
EU, Erasmus+, koordinátor: Birmingham City University |
Student Technostress in Undergraduate Distance Education: A Navigation Toolkit for Wellness |
2020-1-UK-01-KA226-HE-094622 |
červen 2023 |
RNDr. Libuše Samková, Ph.D. |
DAAD NA, Německo (ERASMUS+ Strategic Partnership) |
coReflect@maths Digital Support for Teachers' Collaborative Reflection on Mathematics Classroom Situations |
2019-1-DE01-KA203-004947 |
srpen 2022 |
PhDr. Salim Murad, Ph.D. |
EACEA |
Erasmus Mundus (Erasmus+ A3: Erasmus Mundus, Sport) |
EMMIR |
září 2021 |
Mgr. Roman Hašek, Ph.D. |
EU, Erasmus+, koordinátor: Bayreuth University |
Improving Tools for E-assessment in Maths and Science (ITEMS) |
2018-1-DE01-KA203-004268 |
srpen 2021 |
Hlavní řešitel |
Poskytovatel |
Název |
Číslo |
Termín ukončení |
Mgr. Michal Vančura, Ph.D. |
INTERREG V-A RAKOUSKO – ČESKÁ REPUBLIKA |
Virtual Reality for Education Network
podrobnější informace o projektu zde |
256 |
prosinec 2022 |
Mgr. Jana Kusová, Ph.D. |
Aktion Česká republika – Rakousko |
univie: summer school for Czech-Austrian Language Tandem: Sommerkolleg České Budějovice 2022 |
92p2 |
září 2022 |
doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D. |
BTHA |
Die Digitalisierung im interkulturellen und sprachheterogenen Unterricht an Schulen im bayerisch-tschechischen Grenzraum |
BTHA-SW-2021-2 |
prosinec 2021 |
Mgr. Jana Kusová, Ph.D. |
Aktion Česká republika – Rakousko |
univie: summer school for Czech-Austrian Language Tandem: Sommerkolleg České Budějovice 2021 / univie: summer school for Czech- Austrian Language Tandem: Letní kolegium České Budějovice 2021 |
AKTION 89p12 |
prosinec 2021 |
doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D. |
Česko-německý fond budoucnosti |
Digitalizace v interkulturní a jazykově heterogenní výuce na školách v bavorsko-českém příhraničí |
4-20-9248 |
duben 2021 |
prof. RNDr. Pavel Pech, CSc. |
Program přeshraniční spolupráce Česká republika - Svobodný stát Bavorsko |
Mathematische Begabung: Modellierung, Diagnose, Förderung / Matematické nadání: Modelování, diagnóza, podpora |
113 |
červenec 2020 |
doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D. |
BTHA – spoluúčast na projektu univerzity Passau |
PAndemie – eine empirische Untersuchung zu Effekten digitaler Lehrformate bei Lehramtsstudierenden in Bayern und Tschechien |
BTHA-AP-2020-DIG-12 |
prosinec 2020 |
Hlavní řešitel |
Poskytovatel |
Název |
Číslo |
Termín ukončení |
PhDr. Petr Bahenský, Ph.D. |
GAJU |
Náprava poruch dechového stereotypu prostřednictvím optimálního intervenčního programu |
021/2019/S |
prosinec 2021 |
Mgr. Zdeňka Bajgarová, Ph.D. |
GAJU |
Škola - hrozba nebo příležitost pro zranitelné jedince? |
117/2019/S |
prosinec 2021 |
PhDr. Jan Petr, Ph.D. |
GAJU |
Procesní a obsahové inovace vzdělávání v biologii a fyzice |
123/2019/S |
prosinec 2021 |
doc. RNDr. Vladimíra Petrášková, Ph.D. |
GAJU |
Integrovaná výuka v přípravě učitelů základní školy |
114/2019/S |
prosinec 2021 |
prof. RNDr. Pavel Pech, CSc. |
GAJU |
Edukační obsah pro rozvoj matematického a informatického myšlení |
121/2019/S |
prosinec 2021 |
Mgr. Jan Schuster, Ph.D. |
GAJU |
Příspěvek k řešení problematiky dosažení trvalé adekvátní spotřeby zeleniny, omega-3 mastných kyselin a vlákniny v ČR uplatněním nových přístupů při zvyšování
jejich současné spotřeby v mateřských školách jako předpokladu k vytvoření potřebných celoživotních stravovacích návyků. |
132/2019/S |
prosinec 2021 |
PhDr. Petr Dvořák, Ph.D. |
GAJU |
Interakce a diskurz školní třídy ve výuce angličtiny na 2. st. ZŠ |
098/2018/S |
prosinec 2020 |
prof. RNDr. Pavel Pech, CSc. |
GAJU |
Řešení problémů jako jedna z klíčových kompetencí ve výuce matematiky a informatiky. |
121/2016/S |
prosinec 2018 |