Lingua viva 29
Lingua viva 29 – elektronická verze (.pdf)
OBSAH
Zdeňka MATYUŠOVÁ, Helena ZBUDILOVÁ Slovo úvodem |
5 |
STUDIE – ANGLICKÝ JAZYK | |
ALICE SUKDOLOVÁ (UNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA) THE FAIRY TALE SPACE OF NEIL GAIMAN’S CHILDREN’S FICTION |
9 |
STUDIE – FRANCOUZSKÝ JAZYK | |
ZUZANA HONOVA, JAN LAZAR (UNIVERSITE D’OSTRAVA) LA DIFFUSION DES NÉOLOGISMES TERMINOLOGIQUES DANS L’ESPACE FRANCOPHONE EN COMPARAISON AVEC LA SITUATION EN RÉPUBLIQUE TCHÈQUE |
19 |
KVĚTUŠE KUNEŠOVÁ (UNIVERSITÉ HRADEC KRÁLOVÉ) LA LITTERATURE DE JEUNESSE COMME OUTIL PLURIDISCIPLINAIRE DANS L’ENSEIGNEMENT DU FLE |
29 |
STUDIE – NĚMECKÝ JAZYK | |
HANA ANDRÁŠOVÁ (SÜDBÖHMISCHE UNIVERSITÄT) MUSIKALISCH BEGABTE SCHÜLER – (K)EIN PROBLEM MIT FREMDPSRACHENLERNEN? |
38 |
STUDIE – RUSKÝ JAZYK | |
ИЛЬЯ АФАНАСЬЕВ, ОЛЬГА КРЮЧКОВA (SAINT PETERSBURG STATE UNIVERSITY, SARATOV STATE UNIVERSITY) АВТОМАТИЗАЦИЯ В КОГНИТИВНОЙ ЛИНГВИСТИКЕ: СЛУЧАЙ ИЗУЧЕНИЯ СТАРОСЛАВЯНСКОЙ И ЦЕРКОВНОСЛАВЯНСКОЙ ПИСЬМЕННОСТИ |
48 |
RECENZE – INFORMACE – ZPRÁVY | |
KOY CH. E.: PETR ANTÉNE: CAMPUS NOVEL VARIATIONS: A COMPARATIVE STUDY OF AN ANGLO-AMERICAN GENRE. Olomouc: Palacky University Press, 2016, s. 160 | 61 |
KUSOVÁ, J.: VAŇKOVÁ, L.: FACHLICHKEIT UND FACHSPRACHLICHKEIT IN VARIANTEN KONTEXTEN. Berlin: Frank & Timme, 2018 | 67 |
KOTOVA, M.: EVA MRHAČOVÁ, MIECYZSŁAW BALOWSKI. ČESKO-POLSKÝ FRAZEOLOGICKÝ SLOVNÍK. Ostravská univerzita 2017 | 73 |
SUKDOLOVÁ, A.: KAMILA VRÁNKOVÁ: METAMORPHOSES OF THE SUBLIME. FROM BALLADS AND GOTHIC NOVELS TO CONTEMPORARY ANGLO-AMERICAN CHILDREN´S LITERATURE. České Budějovice, University of South Bohemia 2019 | 75 |