Lingua viva 34
Lingua viva 34 – elektronická verze (.pdf)
OBSAH
Zdeňka MATYUŠOVÁ, Helena ZBUDILOVÁ Slovo úvodem |
5 |
STUDIE – ANGLICKÝ JAZYK | |
SILVIA HVOZDÍKOVÁ, MÁRIA HORNÍČKOVÁ (UNIVERZITA KONŠTANTÍNA FILOZOFA V NITRE) READING COMPREHENSION AND LESSON DESIGN FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNERS |
9 |
STUDIE – ČESKÝ JAZYK | |
IVANA ŠIMKOVÁ (PEDAGOGICKÁ FAKULTA JIHOČESKÉ UNIVERZITY) METODY ČTENÍ A PSANÍ V KONTEXTU ROZVOJE POČÁTEČNÍ ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI |
18 |
STUDIE – SLOVENSKÝ A MAĎARSKÝ JAZYK | |
VIKTÓRIA GERGELYOVÁ, ILDIKÓ VANČO, ISTVÁN KOZMÁCS (UNIVERZITA KONŠTANTÍNA FILOZÓFA V NITRE) APLIKÁCIA KOGNITÍVNYCH MYŠLIENKOVÝCH OPERÁCI PRI POROZUMENÍ LITERÁRNEMU TEXTU V SIEDMOM ROČNÍKU |
26 |
PETRA JESENSKÁ (UNIVERZITA MATEJA BELA) HUMOR V MÉDIÁCH POČAS SÚČASNEJ PANDÉMIE |
37 |
ZUZANA KOVÁČOVÁ (UNIVERZITA KONŠTANTÍNA FILOZOFA V NITRE) ÚROVNE POROZUMENIA TEXTU |
47 |
RECENZE – INFORMACE – ZPRÁVY | |
JEŽDÍKOVÁ, V.: JANEBOVÁ, M., MARTINKOVÁ, M., MACHÁČEK, J., PAUKOVÁ, I. (Eds.): IVAN POLDAUF: SEBRANÉ SPISY. Svazek I–III. Olomouc, UP v Olomouci 2016–2021 | 61 |
ZBUDILOVÁ, H.: HAVLÍKOVÁ, H.: CHCI ČÍST JAKO TÁTA S MÁMOU. JAK SE STÁT ČTENÁŘEM. Praha, Grada 2019 | 62 |
ZBUDILOVÁ, H.: MOLINA MORENO, M.ͣ M. (coord.): DIDÁCTICA DE LA LITERATURA INFANTIL Y JUVENIL. EDUCACIÓN INFANTIL Y PRIMARIA. Madrid, Ediciones Paraninfo, S.A. 2020 | 65 |