Výběr nejvýznamnějších publikací katedry za poslední dva roky:
2018:
- DITRICH, T. Supercooling point is an individually fixed metric of cold tolerance in Pyrrhocoris apterus. Journal of Thermal Biology, 2018, roč. 74, č. May, s. 208-213.
- DITRICH, T., JANDA, V., VANĚČKOVÁ, H., DOLEŽEL, D. Climatic Variation of Supercooling Point in the Linden Bug Pyrrhocoris apterus (Heteroptera: Pyrrhocoridae. Insects, 2018, roč. 9, č. 4, s. 1-8.
- DVOŘÁČKOVÁ, S., RYPL, J. a KUČERA, T. (2018) Vztah českých žáků k výuce neživé přírody: postoje, znalosti a nejrozšířenějsí miskoncepce. Geographia Cassoviensis, XII/2: 133-145.
- LE HEBEL, F., CONSTANTINOU, CP., HOŠPESOVÁ, A., GROB, R., HOLMEIER, M., MONTPIED, P., MOULIN, M., PETR, J., ROKOS, L., STUCHLÍKOVÁ, I., TIBERGHIEN, A., TSIVITANIDOU, O., ŽLÁBKOVÁ, I. Students’ Perspectives on Peer Assessment. In Dolin, , Evans, Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy. Cham : Springer International Publishing, 2018, s. 141-174. ISBN 978-3-319-63247-6.
- CHMELOVÁ Š., RYPLOVÁ R., VÁCHA Z., VANĚČKOVÁ O., PROCHÁZKA M., 2018: Hodnocení vybavení středních škol z hlediska realizace výuky přírodovědných disciplín v rámci zahradní pedagogiky. In: Čtrnáctová H., Nesměrák K., Teplá M. (ed.). DidSci Plus – Research in Didactics of Science PLUS, Proceedings of the International Conference, Charles University – Faculty of Science Prague, 25th-27th June 2018, s. 121-127. ISBN 978-80-7444-065-6
- PETR, J., PAPÁČEK, M., STUCHLÍKOVÁ, I. The Biology Olympiad as a Resource and Inspiration for Inquiry-Based Science Teaching. In Tsivitanidou, Gray, Rybska, Louca, Constantinou, Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning. Cham : Springer International Publishing, 2018, s. 205-222. ISBN 978-3-319-91405-3.
2017:
Výběr dalších význačných publikací, na nichž jsme se podíleli:
- Tsivitanidou, O. E., Gray, P., Rybska, E., Louca L., Constantinou, C. P. (Eds.), 2018: Professional Development for Inquiry-Based Science Teaching and Learning. Springer International Publishing, Cham. 284 p. ISBN 978-3-319-91405-3
- Stuchlíková I, Janík T. et al., 2015: Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy. Masarykova univerzita, Brno. 465 s. ISBN 978-80-210-7769-0
- Hoveid M., Gray P. (Eds.), 2013: Inquiry in Science Education and Science Teacher Education. Research on teaching and learning through inquiry based approaches in science (teacher) education. Akademika Publishing, Trondheim, 309 p. ISBN 978-82-519-2933-2
- Rabitch W. (ed.), 2006: Hug the bug – For love of true bugs. Festschrift zum 70. geburtstag von Ernst Heiss. – Denisia 19, ISSN 1608-8700
- Dudák V. (ed.), 2006: Novohradské hory. Příroda – historie – život. Nakladatelství Miloš Uhlíř – Baset, Praha. 847 s., ISBN 80-7340-091-X
- Anděra M., Zavřel P. a kol., 2003: Šumava. Příroda – historie – život. Baset, Praha, 800 s., ISBN 80-7340-021-9
- Schaefer C. W., Panizzi R. A., 2000: Heteroptera of Economic Importance. CRC Press, Boca Raton, Florida, 856 p., ISBN 0849306957
Další publikace najdete na stránkách jednotlivých členů katedry